trysd
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

مطالبي كه نياز هستدر رابطه با كامپوزيت ها بدانيد اين است كه كامپوزيت ماده اي تركيبي ساخته شده از دو يا چند ماده با خواص فيزيكي و شيميايي متفاوت است كه پس از توليد ماده حاصل شده خصوصيات متفاوتي از ماهيت اوليه خود دارد .ورق كامپوزيت را از تركيب ماتريس با مواد تقويت كننده به دست مي‌آورند. ورق كامپوزيت آلومينيوم هم از يك لايه پلي اتيلن تشكيل شده كه با دو ورق از جنس آلومينيوم پوشيده شده است. يكي از اين دو ورق‌ پوشش رنگي دارد كه مي‌توان روي آن چاپ انجام دارد. چاپ روي ورق كامپوزيت از دسته چاپ روي متريال سخت است. ورق‌هاي كامپوزيت بعد از مرحله‌ي برش داده شدن در ابعاد معين، مونتاژ شده و به صورت ثابت با پيچ و يا روي زيرسازي، متصل و نصب مي‌شوند كه نصب و اجراي آن‌ها در زمان كوتاهي ممكن است. به‌عنوان مصالح زيرسازي براي كامپوزيت مي‌توان از پروفيل‌هاي قوطي آهني يا آلومينيمي بهره برد. همچنين جهت ايجاد نمايي زيباتر و ضد آب شدن سازه، براي پر كردن فاصله‌ي بين ورق‌هاي نصب شده از چسب سيليكون و دزدگيرهاي لاستيكي استفاده مي‌شود. به طور كلي ورق‌هاي كامپوزيت استفاده‌هاي مختلفي دارند چراكه تنوع بسياري در مدل دارند و معمولا بيشتر اين ورق‌ها در صنعت ساختمان و به عنوان نماي بيروني ساختمان به‌خصوص ساختمان‌هاي مدرن، استفاده مي‌شوند. براي زيباتر كردن نماي اين ساختمان‌ها هم مي‌توان از چاپ روي كامپوزيت استفاده كرد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۲۸:۵۴ ] [ trysd ]

اجاره ديزل ژنراتور در تهران ، خدمات حرفه اي است كه توسط كارشناسان مجموعه به متقاضيان ارائه مي گردد. كليه برندها و مدل هاي ديزل ژنراتور در فرآيند اجاره ديزل ژنراتور در تهران با قيمت هاي مناسب به مشتريان لحاظ مي گردد. جهت كسب اطلاعات بيشتر در زمينه هزينه و نحوه اجاره ديزل ژنراتور در تهران، با شماره هاي درج شده در سايت تماس گرفته و از خدمات مشاوره كارشناسان مجموعه بهره مند شويد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۴۴:۲۸ ] [ trysd ]

وازلين از خواص و مزاياي بسيار خوبي برخوردار است، درمان جوش هاي سر سياه و مديريت اگزما، درخشندگي مو، زيبايي چشم، تسكين كمردرد نمونه هاي از خواص بي شمار وازلين مي باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۴۱:۱۳ ] [ trysd ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب